چگونه رنگ موی قرمز را پاک کنیم؟

حضور پرشور شرکت زیور سان رز در نمایشگاه طراوت و زیبایی تهران (دی ماه 95)
ژانویه 12, 2017
چاپ آگهی در آگهی نامه آرایه نو شماره 41
ژانویه 14, 2017

چگونه رنگ موی قرمز را پاک کنیم؟

اگر موهایتان را در طیف قرمز رنگ کرده اید و اکنون از آن راضی نیستید، می توانید آن را از مو هایتان حذف کنید. بر خلاف این باور که پاک کردن رنگ قرمز از مو دشوار است، این کار می توانید بسیار ساده و راحت باشد. شما می توانید رنگ قمز را از مو هایتان حذف کنید و رنگ دیگری را به جای ان جایگزین نمایید.

قبل از اینکه رنگ قرمز را از موهایتان پاک کنید، رنگ جدیدی را برای مو هایتان انتخاب کنید، زیرا این فرایند بسته به اینکه چه رنگ مویی را می خواهید جایگزین کنید، مقداری متفاوت است. طیف جدید رنگ مویتان در یکی از سه دسته ی زیر قرار می گیرد:

طیف رنگ روشن تر از موهایتان

طیف رنگ تیره تر

طیف مشابه

بدست آوردن رنگ مویی روشن

برای دست یافتن به رنگ موی روشن، در ابتدا باید از ریموور استفاده کنید تا آنجایی که ممکن است رنگ قرمز از مو هایتان پاک شود. بدون پاک کردن رنگ موی قرمز نمیتوانید به رنگ موی لایت دست یابید. ریموور بدون آسیب به مو تا حد ممکن رنگ را حذف می کند و به روشن کردن رنگ مو کمک می کند. ولی به این به تنهایی برای دست یافتن به رنگ بلوند کافی نیست. بعد از این مرحله باید از یک دکلره کننده استفاده کنید. شاید مجبور شوید دکلره را یک ساعت بر روی موهایتان نگه دارید. این را مد نظر داشته باشید که فقط در صورتی موهایتان را دکلره کنید که موهای شما سالم و بدون آسیب دیدگی است.

بعد از این مرحله نوبت به رنگ کردن مو می رسد. در این مرحله شما باید از رنگ های تن خاکستری استفاده کنید تا طیف رنگ سبز موجود در آن طیف قرمز را از بین ببرد. اگر از تن خاکستری استفاده نکنید، رنگ موی قرمز، خود را در رنگ جدید بروز خواهد داد و به طور کامل از موها حذف نخواهد شد.

همچنین رنگ مویی که انتخاب میکنید باید یک درجه از رنگ موی فعلی تان روشن تر باشد تا از اوور تُن شدن جلوگیری شود، مویی که با ریموور تحت تاثیر قرار گرفته است، متخلخل است و رنگ در آن خیلی بیشتر از آنچه که انتظار می رود، بروز می کند. رنگی که شما در این مرحله استفاده می کنید برای خنثی کردن رنگ قرمز موهایتان است و نه صرفا رسیدن به رنگ خاکستری. اگر از تن روشن استفاده نکنید موهایتان به حالت طبیعی باز نخواهند گشت. بعد از خنثی شدن رنگ مویتان و از بین رفتن رنگ قرمز، می توانید رنگی را که مد نظرتان است بر روی موهایتان استفاده کنید.

بدست آوردن رنگ مویی تیره

اگر رنگ قرمز موهایتان را دوست ندارید و میخواهید به رنگی تیره تر از رنگ فعلی دست یابید، در این صورت حذف رنگ قرمز کار ساده ای می باشد. تنها دستورالعملی که باید در این صورت رعایت کنید این است که رنگ موی تیره ی مد نظرتان را از بین رنگ هایی که تن سرد دارند انتخاب کنید. هرچه رنگ انتخابی شما تیره تر باشد، رنگ قرمز، کمتر بروز خواهد یافت. برای این کار شما می توانید رنگ موی مورد نظرتان را با رنگی خاکستری ترکیب کنید. در اغلب موارد ترکیب تن مورد نظرتان با ۱/۴ شید خاکستری برای خلاصی از رنگ قرمز موهایتان کافی است. هرچه رنگ مورد نظرتان تیره تر باشد به رنگ خاکستری کمتری برای ترکیب احتیاج دارید.

بدست آوردن رنگ مو با طیفی در حد موهای خودتان

اگر نمیخواهید موهایتان روشن تر یا تیره تر از موهای خودتان باشد و فقط می خواهید رنگ قرمز را از موهایتان حذف کنید، ممکن است برایتان غیر ممکن به نظر برسد، ولی با توجه به این قانون کلی که رنگ های متضاد می توانند یکدیگر را خنثی کنند شما می توانید با استفاده از رنگ مویی که تن سبز دارد، مانند رنگ خاکستری که پایه ی سبز دارد رنگ موی قرمز را در موهایتان حذف کنید.

https://bellatory.com/hair/How-to-remove-red-hair-dye

ببنید: رنگ موی قرمز در مورد شما چه می گوید؟

دیدگاه ها بسته شده است