لذت تابستان را با محصولات بیوندا چند برابر کنید

تخفیف ویژه محصولات به مناسبت راه اندازی فروشگاه اینترنتی آرگان رز و بیوندا
ژوئن 24, 2019
ژل بهداشتی بانوان چیست؟
جولای 13, 2019

لذت تابستان را با محصولات بیوندا چند برابر کنید

پیش به سوی یک تابستان لذت بخش

ما مردمِ خوشبختی هستیم که در سرزمینی چهار فصل زندگی می کنیم و امکان تجربه نور مستقیم و درخشانِ خورشید و آب و هوایی گرم و مرطوب را به شکلِ پیوسته داریم. در خیلی از نقاط دنیا، مردم برای تجربه چنین روزهایی لحظه شماری می کنند و حاضرند برای گذراندن تعطیلات در مناطق گرم و آفتابی، یک عالم پول خرج کنند. هر فصلی از سال، آداب خودش را دارد. همان طور که برای فصلِ بهار با نظافت و خانه تکانی آماده می شویم و وقت نزدیک شدن به پاییز و زمستان، پتوها، پالتوها و لباس های گرم را از جعبه ها و کمدها درمی آوریم، تابستان هم آداب و ملزومات خاص خود را می طلبد؛ گرمای هوا، تعریقِ زیاد، احتمال آفتاب سوختگی و گرمازدگی و… همه دلایلی است برای تغییر سبکِ زندگی.

روزهای بلند، افزایش دمای هوا، و تابش هرچه بیشتر خورشید اگرچه زمان خوبی را برای لذت بردن از میوه‌های تابستانی یا رفتن به تعطیلات فراهم می‌کنند، اما احتمال مواجهه با برخی شرایط، از جمله مشکلات و بیماری‌های پوستی نیز افزایش می‌یابد که می‌تواند نتایجی ناخوشایند را در پی داشته باشد.

در فصل تابستان پوست‌های چرب، چرب‌تر می‌شوند و پوست‌های خشک می‌توانند هرچه بیشتر خشک شده و پوسته پوسته شوند. جوش‌ها، راش‌ها، قرمزی و آفتاب سوختگی از دیگر مشکلات شایع پوستی در تابستان هستند. اما با چند تغییر در برنامه روزانه مراقبت از پوست خود می‌توانید شادابی و درخشش این اندام را در تابستان نیز حفظ کنید.

تابستان چه تأثیری بر پوست انسان دارد؟

دماهای گرم‌تر نیاز به تغییر در روتین مراقبت از پوست را موجب می‌شود. اگر به خوبی از پوست خود مراقبت نکنید، آفتاب تابستان می‌تواند با شما بسیار نامهربان بوده و به سختی تنبیه شوید.

قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید برای پوست انسان مضر است. نه تنها این شرایط موجب برنزه شدن پوست می‌شود (همواره مساله بدی نیست)، بلکه می‌تواند موجب پیری زودرس پوست نیز شود. پوست انسان حاوی رنگدانه‌ای به نام ملانین است و قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید موجب افزایش تولید ملانین می‌شود. بر همین اساس، قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور مستقیم خورشید می‌تواند موجب تغییر رنگ پوست یا حتی برنزه شدن آن شود.

همچنین، قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید می‌تواند خطر ابتلاء به سرطان پوست را افزایش دهد که یکی از بدترین پیامدهایی است که می‌توانید تجربه کنید. بر همین اساس است که استفاده از محصولات ضد آفتاب متناسب با نوع پوست توصیه شده است.

 

مراقبت از صورت

پوست صورت یکی از بخش‌هایی است که به طور معمول پوشش خاصی نداشته و بیشتر در معرض نور خورشید و مواد دیگر قرار می‌گیرد، از این رو، باید در ۳۶۵ روز سال به مراقبت از آن توجه ویژه ای داشته باشید. در ماه‌های گرم تابستان باید آبرسانی به پوست و تمیز نگه داشتن آن را مد نظر قرار بگیرد. طی فصل تابستان باید پوست صورت خود را عاری از گرد و غبار و عرق نگه دارید. افراد بسیاری با بروز جوش و آکنه در این فصل مواجه می‌شوند. اگر یکی از این افراد هستید، شستشوی صورت با آب حداقل ۳ تا ۴ بار در روز را فراموش نکنید. همواره نیازی به استفاده از مواد پاک کننده نیست و آب تمیز کفایت می‌کند.

همچنین لایه برداری پوست به عنوان روشی برای تمیز نگه داشتن پوست توصیه شده است. استفاده از یک لایه بردار یک یا دو بار در هفته طی فصل تابستان برای انواع مختلف پوست می‌تواند مفید باشد، اما انتخاب نوع آن به نوع پوست شما بستگی دارد.

با استفاده از اسکراب های بیوندا پوست صورت خود را تمیز و عاری از هرگونه آلودگی نگه دارید.

اسکراب های بیوندا در چهار عصاره مختلف انبه، چای سبز، قهوه سبز و گیلاس مطابق با سلیقه شما طراحی و تولید شده است. استفاده منظم از این اسکراب ها باعث پاکسازی عمیق پوست و از بین رفتن سلولهای مرده از روی سطح پوست، تازه شدن پوست و باعث استحکام، نرمی و رطوبت پوست می گردد و حالت کراتینه باعث به وجود آمدن پوستی صاف و گلگون رنگ شده و در نتیجه باعث جوان شدن، استحکام و حالت ارتجاعی پوست می شود.

 

استفاده از محصولات مناسب با شرایط آب و هوایی

کرم‌های غلیظ و چربی که در زمستان استفاده می‌کردید دیگر برای ماه‌های گرم تابستان مناسب نیستند. آنها را کنار گذاشته یا برای بخش‌های بسیار خشک بدن مانند پاها استفاده کنید. ماه‌های گرم تابستان نیازمند استفاده از محصولاتی است که اجازه تنفس طبیعی را به پوست می‌دهند. لوسیون ها، کرم‌ها و سرم‌های سبک‌تر را انتخاب کنید. محصولاتی که موجب مسدود شدن منافذ پوست می‌شوند می‌توانند مشکلات بیشتری را ایجاد کنند.

مرطوب کننده‌های مبتنی بر آب برای پوست‌های معمولی بهتر عمل می‌کنند. برای پوست‌های چرب، مرطوب کننده‌های مبتنی بر ژل انتخاب بهتری هستند. برای پوست‌های فوق چرب و مستعد آکنه، اسپره‌ای صورت حاوی مواد معدنی مفید برای پوست خوب هستند.

با کرم های دست بیوندا می توانید نرمی و رطوبت مورد نیاز برای پوست صورت و بدن خود را تامین کنید. کرم های دست بیوندا با عصاره های روغن بادام، خیار و آلوورا بخاطر موثر بودن، احساس لطافت در طولانی مدت به شما می دهد.

هر کدام یک از این عصاره ها خواص منحصربه فرد و خاصی دارد که نیازهای شما را در فصل تابستان رفع کرده و نرمی و لطافت مورد نیاز را برای پوست شما فراهم می کند.

 

  پایبندی به اصول

شاید فکر کنید که پوست انسان در تابستان خشک نمی‌شود، اما این یک باور اشتباه است. ورود و خروج از مناطق دارای تهویه مطبوع به تنهایی می‌تواند موجب خشکی پوست شود. این شرایط نه تنها پوست صورت بلکه می‌تواند کل بدن را تحت تأثیر قرار دهد.

پیش از خواب پاکسازی و مرطوب کردن پوست را فراموش نکنید. تعریق می‌تواند موجب باز شدن منافذ پوست شود. استفاده از یک تونر پس از پاکسازی پوست می‌تواند به بسته شدن منافذ پوست و پیشگیری از مسدود شدن آنها با چربی و گرد و غبار کمک کند.

پایبندی به اصول مراقبت از پوست طی تابستان اهمیت بیشتری دارد زیرا پرتوهای فرابنفش خورشید که می‌توانند به پیری زودرس پوست و بروز چین و چروک منجر شوند، هرچه بیشتر با پوست در تماس هستند.

شیرپاک کننده بیوندا با عصاره مواد طبیعی برای پوستهای خشک و چرب با فرمول ویژه خود، پوست را نرم و ابریشمی نموده و به ملایمت، آثار هر نوع مواد آرایشی را از پوست صورت و گردن به طور کامل پاک کرده و تمیز می کند. روغن مورینگا همراه با عصاره جلبک سبز و قهوه ای در این محصول، پوست را نرم و تغذیه کرده، رطوبت و لطافت آن را تضمین می کند.

اهمیت کرم‌های ضد آفتاب

استفاده از کرم‌های ضد آفتاب در تابستان اهمیت ویژه ای دارد. پرتوهای فرابنفش خورشید می‌توانند در هر زمانی از سال به پوست آسیب برسانند، اما در ماه‌های گرم تابستان زمانی که سطح مواجهه با نور خورشید بیشتر است، ضرر آنها هرچه بیشتر افزایش می‌یابد. حداقل SPF توصیه شده برای کرم ضد آفتاب ۳۰ است و باید ۲۰ تا ۳۰ دقیقه پیش از قرار گرفتن در معرض خورشید از آن استفاده کنید. اگر قصد شنا کردن دارید، استفاده مجدد از کرم ضد آفتاب زمانی که از روی پوست پاک شد را فراموش نکنید. استفاده از کرم ضد آفتاب می‌تواند تأثیر چشمگیری در به حداقل رساندن لکه‌های پوستی مرتبط با خورشید داشته باشد و ظهور چین و چروک و خطوط روی پوست را به تأخیر اندازد.

بهتر است هر ۶ ماه یک بار برند کرم ضد آفتاب مورد استفاده خود را تغییر دهید. افراد دارای پوست چرب نیز باید از محصولات ضد آفتاب استفاده کنند. کرم‌های ضد آفتاب مبتنی بر ژل گزینه بهتری برای پوست‌های چرب هستند، در شرایطی که پوست‌های ترکیبی و خشک اگر قصد انجام آرایش دارند باید از یک ضد آفتاب مرطوب کننده مات استفاده کنند.

آرایش کمتر

طی ماه‌های گرم تابستان بهتر است میزان آرایش صورت خود را کمتر کنید. آرایش سبک صورت به پوست اجازه تنفس بهتر را می‌دهد. رطوبت و گرما توانایی پوست برای تنفس را سرکوب می‌کنند و استرس در آن را افزایش می‌دهند.

دیدگاه ها بسته شده است